وبلاگ-پیج رنک گوگل-fbiranian.loxblog.com
وبلاگ-پیج رنک گوگل-fbiranian.loxblog.com
بخشی از (سخنرانی شهید حاج احمد کاظمی)
فدراسیون بزرگ اندیشان ایرانی
همه چیز اینجا هست!!!
سه شنبه 7 تير 1390برچسب:, :: 21:13 ::  نويسنده : امید

         ما اهل اينجا نيستيم

 . . . بدون هيچ شكي همواره آقاي مهدي عزيز و حميد آقاي سرافراز و علي تجلايي و همه شهداي اين لشكر نظاره گر اعمال ما هستند. بخصوص بر اين لشكر كه مردان بزرگي در آن فداكاري كردند و شهيد شدند. لشكري كه آقاي مهدوي سرافراز و مظلوم در آن خيلي سختي كشيده و براي پيروزي اين لشكر خون‌هاي زيادي ريخته شد.

از آغاز تا بدر لشكردوراني پر از حماسه دارد و بعد از آن دوراني است كه آقاي مهدي شهيد شده و لشكر در وضعيت ديگري قرار گرفت. . .

به خانواده مهدي مراجعه بكنيد واقعاً ببينيد كه مهدي كي بود. عظمت لشكر عاشورا را بايد از ايثار و فداكاري و از خودگذشتگي مهدي برگرفت و در حميد و علي تجلايي و بقيه شهدا خلاصه كرد. واقعاً مهدي يك انسان فوق العاده بزرگي بود من هر روز، روزي نيست.( در محضر خدا دارم صحبت مي‌كنم) كه از چند شهيد بخصوص دو شهيد همواره يادي نبرم يكي از آن شهدا مهدي است و همواره مهدي را در رفتار خودم، در زندگي خودم نظاره گر بر اعمال شخصي خودم و مسئوليتهاي خودم مي‌دانم. و شما بچه‌هاي لشكر عاشورا بدانيد كه اگر آقاي مهدي بر اعمال ناظر هست، ‌برلشكر بيشتر ناظر است، بر اعمال تك تك شماها كه شاكله اين لشكر پرافتخار و پرشهيد را تشكيل داده ايد.

چه مي‌كنيد؟ براي راه آقاي مهدي چه تلاشي مي‌كنيد، براي حفظ عظمت مهدي و حميد و همه شهدايي كه از اين سرزمين پرافتخار شهيد شدند. چه تلاشي داريد مي‌كنيد كه اين تلاش دو صورت دارد، يك تلاش بر مي‌گردد به خودمان كه ماهيتاً چه داريم مي‌كنيم در قلب و رفتار ما چه دارد مي‌گذرد، يكي هم در رابطه با مسئوليتي است كه به ما سپرده شده است، قطعاً اگر خداي ناخواسته ما در راهي و مسيري كه راه و مسير مهدي و شهدا و راه خدا نباشد، قدم برداريم، اولين كسي كه در پيشگاه خداوند سرش زير مي‌شود، آقا مهدي و حميد است. چون شماها، رفتار ماها، باعث مباهات شهداست. باعث مباهات آقا مهدي است، يعني آقا مهدي در محضر خداي متعال اين افتخار را دارد كه اين لشكر جاودانه اثر آقا مهدي ست. اگر خداي ناكرده در بين ماها و بخصوص شماها كه شاكله اين لشكر را شكل داده ايد عملي انجام بشود كه آن عمل خلاف امر خداي متعال باشد، آقا مهدي سر به زير خواهد شد و ناراحت خواهد شد و ما پاسخي نداريم بدهيم و قطعاً بسيار سخت و ناگوار خواهد بود.

اين يك مسئوليت ،كه همواره ماها كه مهدي و مهدي‌ها را و لشكر عاشوراي پر افتخار را در زمان حماسه و ايثار درك كرده ايم متوجه خودمان باشيم چه داريم مي‌كنيم؟

روز را چگونه طي مي‌كنيم، ‌شب را چه شكلي سپري مي‌كنيم و دل‌هاي ما كجاست، ‌حواس ما كجاست؟

در راه كمال و سربلندي چقدر قدم بر مي‌داريم، در راه پيشرفت و نزديك شدن به خداي متعال چقدر تلاش مي‌كنيم و خداي ناكرده راه خسران را چگونه طي مي‌كنيم، اين يكي از موضوعات بسيار مهم و مرتبط هميشگي ما باشهداست وآّقا مهدي باكري همواره بر اين موضوعات نظاره گر است و شكي هم بر اين نيست. اعمال خوب و شايسته شما باعث سرافرازي آقا مهدي است، آقا مهدي را در پيشگاه خداوند سرافراز مي‌كنيد، هرچه عمل شايسته انجام بدهيد، هرچه رشد بكنيد، هر چه قلب‌هايتان بزرگ باشد، هرچه خودتان را به خداي متعال نزديك بكنيد هرچه به سوي نور و كمال به پيش برويد باعث مباهات شهدا هستيد و دست آقا مهدي را پر مي‌كنيد، قدرت شفاعت آقا مهدي را مي‌بريد بالا. كه ان شا الله اميدوارم شماها از آن جنس باشيد.

من لشكر عاشورا را به خوبي خوب مي‌شناسم. من در مسائل دروني آقا مهدي آگاهي زيادي داشتم واز سختي‌هاي آقا مهدي مطلع بودم. مهدي همه چيز برايش فرهم نبود كه فرماندهي بكند، مهدي را مي‌شناسيد همه تان مي‌شناسيد.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

سلام دوستان عزیز به وبلاگ گروهی ما خوش اومدین به موضوعات وبلاگ هم سر یزنین
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آخوند آنلاین و آدرس fbiranian.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 15
بازدید کل : 9961
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 1